bi… ki… üç…


hani derler ya “başlamak ; bitirmenin yarısıdır..!“. bu sözün bu oranda doğru olabileceğine, bu satırları yazmaya -yazabilmeye- başlamadan 10-15 dakika önce asla inanmazdım.

ama artık inanıyorum.değişimin yada daha doğrusu değişim diye adlandırılan olgunun, beni sınırları ile çevrelediği alana böyle bir sözden dolayı bile olsa katması acı veriyor demek isterdim ama bunu söylemek hem değişim diye nitelenen soyuta hemde kısmi somutluklar içeren bana -benliğime – yapılabilecek en büyük saygısızlık olabilirdi, hatta olurdu da.

pairo_in_swirlland_by_pyromaniac.jpg patience_by_pyromaniac.jpg birdsdon__twanttoflyanymore_by_pyromaniac.jpg after_the_rain__by_pyromaniac.jpgthe_only_awakened_flower_by_pyromaniac.jpg

yine yanlız başıma odamda sarmalların içerisinde devinimsel,bilinçsiz hareketlerimi sürdürüyorum ve çenem düşüyor.konuşuyorum.daha doğrusu yazıyorum.parmaklarıma,önümde duran klavyedeki belirli koordinatlara belirli bir hiyerarşi ile darbesel hareketlerde bulunma emirleri yağdırıyorum insafsızca.acımıyorum onlara.acıyamıyorum.çünkü acımanın ne demek olduğunu bilmiyorum.bilmek isteyip istemediğimdende emin değilim doğrusu.

görüyor musunuz? kısa bir kontrol yitim anı nelere mal oluyor?harfler,imla işaretleri,spaca tuşu ile yaratılan sanal boşluklar -tıpkı sanalda yazdığım bu metin gibi-……

ardısıra sıralanan bu düzensizliklerin özeti şu olabilir sanırım:

” benim adım MerovingiaN “

About

blah

Posted in Writing
2 comments on “bi… ki… üç…
  1. cipramx says:

    site güzel gözüküyor. değişimin uğurlu olması dileğiyle.. başarılarının devamını dilerim…

  2. merovingian says:

    umut beslemeye devam edelim birlikte…

Leave a Reply

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Top Posts
Categories
  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.
  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.
My Photo Stream
